TS 410

TS 410

Hodnocení produktu: 4.83/5 (6x)

Vaše hodnocení:

Moderní, lehký rozbrušovač o výkonu 3,2-kW s vysoce inovačním dlouhodobým systémem filtrace vzduchu s předřazeným cyklónovým odlučovačem. Kompaktní konstrukce s optimalizovaným těžištěm a konstrukcí pro rozbrušovací kotouče 300 mm.

33.690 Kč s DPH

Katalogové číslo: 42380112800

Dostupné: ihned k odběru

Výrobce: STIHL

Technická data

Zdvihový objem 66,7 cm³
Výkon 3,2 kW
Hmotnost1) 9,5 kg 
Akustický tlak 2) 98 dB(A)
Hodnota akustického výkonu 2) 109dB(A) 
Hodnota vibrací vpravo3) 3,9 m/s²
Hodnota vibrací vlevo 3) 3,9 m/s²
Maximální hloubka řezu 100 mm
Objem palivové nádrže 0,71 l
Průměr rozbrušovacího kotouče          300 mm

1) Bez paliva a řezného nástroje
2) K-Faktor podle RL 2006/42/EG = 2,5 dB(A)
3) K-Faktor podle RL 2006/42/EG = 2 m/s²

Díky inovačnímu předřazenému cyklónovému odlučování odpadá každodenní čištění filtru a životnost filtru je mimořádně dlouhá. Splňuje předpisy pro emise EPA II a EU II. Nízké vibrace při vynikajícím vedení a nařezávání. Kompenzátor a dekompresní ventil. S komfortním bajonetovým uzávěrem nádrže. Pro vedení rukou nebo na vodicím vozíku FW 20

Sériová výbava

Poloautomatické napínání řemenu STIHL
Po povolení napínacího šroubu se klínový řemen sílou pružiny sám správně napne. To zaručuje nejlepší přenos síly při velmi nízkém opotřebení.

Vodní přípojka
Vodní přípojka je základní výbavou rozbrušovaček. Díky seřiditelnému vodnímu kohoutu a rychlospojce ze zahradní hadice se stop ventilem je přiváděna voda, sloužící k zachycení vyvíjeného prachu při řezání stavebních materiálů. Důsledné potlačení vyvíjeného prachu je výhodné nejen pro stroj a jeho obsluhu, ale také pro okolí staveniště.

2-MIX motor
Při vyplachování se mezi spálenou náplň ve spalovacím prostoru a čerstvou náplň v klikové skříni dostává vzduchová vrstva neobsahující palivo. Tento polštář snižuje při změně zatížení motoru ztráty při výplachu obsahující palivo.

Dlouhodobý filtrační systém (cyklónový)
Dlouhodobý filtrační systém s cyklónovým předřazeným odlučováním se stará o to, aby se již na prvním stupni odstranilo 80% částic prachu obsažených v nasátém vzduchu. Neukládají se oproti běžným systémům v pěnovém filtru, ale separují se a opět se vrací do venkovního vzduchu. Tak odpadají intervaly čistění pěnového filtru.

Kryt řezného kotouče z magnezia
Kryt řezného kotouče tvoří tlakový odlitek z magnézia, snižující celkovou hmotnost přístroje. Seřizovací páka a rozvod zvlhčovací vody jsou sloučeny do jednoho ergonomického a designově příznivého prvku.

Antivibrační systém
Tlumící prvky zabraňují z velké části přenosu vibrací na ruce a paže.

Dekompresní ventil
Dekompresní ventil vypouští při startování část stlačené směsi z válce. Tím se významně sníží potřebná tažná síla na startovacím lanku. Obsluha je odlehčena a je chráněn celý startovací systém motorového nářadí.

Ruční palivové čerpadlo
Ručním palivovým čerpadlem lze tlakem palce čerpat palivo do karburátoru. Tím se po delší provozní přestávce nářadí sníží počet zatažení za startovací lanko.

Kompenzátor
Kompenzátor STIHL, regulační jednotka v karburátoru, se stará o to, aby při znečištění vzduchového filtru nedocházelo k přílišnému mazání směsi. Výkon tak zůstává po delší čas konstantní. Filter se může vyčistit teprve tehdy, když je zaneseno 80% povrchu. Tak je možné pracovat velmi dlouho bez přerušení.

Ergonomický tvar rukojeti
Moderní, ergonomický design nabízí optimalizované polohy rukojeti. Kruhová trubková rukojeť umožňuje velmi dobrý komfort při řezání ve všech pracovních polohách.

 

Výbava pro dodatečné doplnění

Vodící vozík
S kombinací rozbrušovač STIHL a vodící vozík se dají rychle, čistě a přesně provádět opravy silnic. Protože se dá nářadí dopravovat i s namontovaným vodícím vozíkem, je zaručeno hospodárné využití i při měnících se místech použití

ElastoStart
Jako následek kompresního tlaku vznikají při nahazování dvoutaktního motoru trhavé síly, které zatěžují svaly a klouby. ElastoStart je významně snižuje. Speciální tlumící prvek ve startovací rukojetí se protáhne v závislosti na tažné síle a způsobí tak, že je startování stejnoměrné bez trhavých silových špiček.

 --------------------------------------------------------------

 Benzín
Používejte pouze značkový benzín, který má nejméně 90 OKT – bezolovnatý či s olovem.
Benzín s obsahem alkoholu vyšším než 10 % může u motorů s ručně přestavitelnými karburátory způsobit poruchy v jejich chodu a z tohoto důvodu nemá být pro provoz těchto motorů používán.
Motory s M-Tronic dodávají za použití benzínu s obsahem alkoholu až do 25 % (E25) plný výkon.

Motorový olej
Pokud si palivo mícháte sami, doporučuje STIHL dvoutaktový motorový olej STIHL HP.
Dvoutaktový motorový olej STIHL HP Ultra hoří a zanechává obzvláště málo zbytků a usazeniny v motoru se tak redukují.
pozn. (Může se používat dvoutaktový motorový olej třídy JASO FB, JASO FC, JASO FD, ISO-L-EGB, ISO-L-EGC a ISO-L-EGD.)

Směšovací poměr
u motorového oleje STIHL pro dvoutaktové motory 1:50;
tj.: 1:50 = 1 díl oleje + 50 dílů benzínu

Skladování palivové směsi
Skladujte zásadně jen v nádobách povolených pro pohonné hmoty na bezpečném, suchém a chladném místě, chraňte před slunečním zářením.

Palivová směs stárne – dopředu smíchejte pouze množství potřebné na několik týdnů. Sluneční záření, nízké či vysoké teploty mohou způsobit zkrácení doby použitelnosti.

Související zboží

Přihlášení

K provozování webu používáme soubory cookies. Procházením webových stránek jste srozuměni s tím, jak se soubory cookies nakládáme. Kliknutím na odkaz zjistíte více o souborech cookies .