MS 241 C-M

MS 241 C-M

Hodnocení produktu: 4.55/5 (20x)

Vaše hodnocení:

M-Tronic Doprava zdarma

Mnohostranně využitelná 2,3 kW benzinová motorová pila se systémem STIHL M-Tronic (M).

17.490 Kč s DPH

Katalogové číslo: 11432000256

Dostupnost: na objednávku
Dostupné od: 17. 4. 2020

Výrobce: STIHL

Bezpečnostní pokyny jsou obsaženy v návodu k použití stroje. Ke stažení zde.
Názorné informace o bezpečném použití naleznete v tomto instruktážním videu.

272 740 707

Technická data

Zdvihový objem 42,6 cm³
Výkon 2,3 kW
Hmotnost 1) 4,5 kg 
Hmotnost na jednotku výkonu 2 kg/kW
Hladina akustického tlaku 2) 103 dB(A) 
Hladina akustického výkonu 2) 115 dB(A)
Hodnota vibrací vlevo 3) 2,9 m/s2
Hodnota vibrací vpravo 3) 2,9 m/s2 
Řezná délka lišty 35 cm
Dělení řetězu 3/8" P
Typ řetězu STIHL Oilomatic Picco Super (PS)
Objem palivové nádrže 0,39 l
Otáčky při maximálním výkonu 10.500 ot./min
1) Hmotnost bez paliva, lišty a řetězu 2) K-Faktor podle RL 2006/42/EG = 2,5 dB(A) 3) K-Faktor podle RL 2006/42/EG = 2 m/s²

V ceně stroje

Lišta 35cm, řetěz PS3, základní nářadí, návod k obsluze

Sériová výbava

  • STIHL M-Tronic (M)
  • Technika čtyř kanálů STIHL
  • Dlouhodobý systém filtrace vzduchu
  • Filtr HD2
  • ElastoStart
  • Dekompresní ventil
  • Zařízení pro napínání řetězu umístěné na boku
  • Matice krytu řetězky jištěné proti ztrátě
  • Olejové čerpadlo s možností regulace množství
  • Systém mazání řetězu Ematic
  • Uzávěr nádržky pro snadné otvírání/uzavírání
  • Antivibrační systém
  • Jednopáčkové ovládání

Technický popis MS 241 C-M

Dávkování paliva do motoru je řízeno elektronicky a automaticky bez možnosti manuálního seřízení. Motor běží stále v optimálním výkonu. Paměť systrému M-Tronic, zajistí automaticky okamžité nastavení posledních provozních prvků motoru používaných před pauzou. Další praktickou výbavou je snadno čistitelný HD2 vzduchový filtr, profesionální STIHL antivibrační systém, seřiditelné olejové čerpadlo, víko řetězky opatřené maticemi zajištěnými proti ztrátě, jednodílný kryt motoru se třemi rychlouzávěry a paměť systrému M-Tronic.

Info:

Sériová výbava

STIHL M-Tronic (M)
Plně elektronická regulace okamžiku zážehu a dávkování paliva. Řízení motoru STIHL M-Tronic (M) zajišťuje v každém provozním stavu stále optimální výkon motoru, konstantní maximální otáčky a velmi dobré vlastnosti při zrychlení. Ruční nastavení karburátoru zcela odpadá.

STIHL 2-MIX
Ekonomický STIHL 2-MIX motor s technologií kanálů 1-in-4 má vysoký točivý moment v širokém rozsahu otáček. Řetězová pila ušetří až 20% paliva ve srovnání s konvenčním dvoutaktním motorem STIHL bez 2-MIX technologie. Emise z výfuku jsou nižší až o 50%.

Technika čtyř kanálů STIHL
Čtyři přepouštěcí kanály uvedou směs paliva a vzduchu před zapálením do vířivého pohybu. Tak se palivo optimálně spálí a zvýší se výrazně účinnost motoru. Výsledek: menší spotřeba a vysoký točivý moment v širokém rozsahu otáček.

Dlouhodobý systém vzduchového fitru HD2
STIHL MS 241 je vybavena filtrací nasávaného vzduchu, která umožńuje až pětinásobně prodlouženou filtrační doba díky kombinaci odstředivého předčištění, HD-2 vzduchovému filtru a kompenzátoru

Filtr HD2
Nově vyvinutý filtr HD2 s filtračním materiálem z polyethylénu má až o 70% jemnější póry než dosavadní polyamidové filtry a proto dokáže zachytit velmi jemný prach. Filtrační materiál odpuzuje také vodu a olej, proto se velmi dobře čistí. Filtrační patrona je demontovatelná bez použití nářadí pouze pootočením filtru o 1/4 otáčky rukou.

ElastoStart
Následkem kompresního tlaku vznikají při nahazování spalovacích motorů trhavé sílové špičky, které zatěžují svaly a klouby. Tlumící prvek ve speciální startovací rukojeti ElastoStart akumuluje v závislosti na průběhu komprese střídavě sílu a opět ji uvolňuje. Díky tomu je startování stejnoměrné bez trhavých silových špiček.

Dekompresní ventil
Dekompresní ventil vypouští při startování část stlačené směsi z válce. Tím se významně sníží potřebná tažná síla na startovacím lanku. To odlehčuje obsluhu a je chráněn celý startovací systém motorového nářadí.

Zařízení pro napínání řetězu umístěné na boku
Napínací šroub se ovládá zboku skrz kryt řetězky. To zabraňuje kontaktu pokožky s ostrým pilovým řetězem a hroty ozubeného dorazu.

Matice krytu řetězky jištěné proti ztrátě
Eliminace ztráty matic při výměně řezné garnitury. Přesná pozice matic vůči šroubům při montáži krytu řetězky.

Olejové čerpadlo s možností regulace množství
Dovoluje přesné dávkování oleje v závislosti na potřebě. Označení E zaručuje v každém případě dostatečné množství oleje. Profesionálové dávkují jemněji. Je možné snížení dodávaného oleje až o 50%.

Systém mazání řetězu Ematic
STIHL Ematic-System se skládá z vodící lišty Ematic, pilového řetězu Oilomatic a olejového čerpadla k regulaci množství nebo snížení dopravovaného množství. Díky speciální konstrukci lišty a řetězu se dostane každá kapka řetězového oleje tam, kde je jí zapotřebí k mazání. Spotřeba oleje se tak může snížit až o 50%.

Uzávěr nádržky pro snadné otvírání/uzavírání
Patentované speciální uzávěry pro palivovou a olejovou nádrž. Nádrže, kterými je vybaveno motorové nářadí se dají rychle, bez použití velké síly a bez nářadí otevírat a opět uzavírat.

Dlouhodobý systém filtrace vzduchu
Nasátý vzduch je setrvačníkem uveden do rotace. Odstředivou silou jsou větší a těžší částečky nečistot odloučeny ke stěně skříně a vyneseny ven ze stroje přes žebra válce. Prostřednictvím předřadného odlučovacího kanálu je tak do vzduchového filtru přiváděn vzduch neobsahující téměř žádné částečky nečistoty.

Antivibrační systém
Silné vibrace v místě upevnění rukojetí motorového nářadí mohou při dlouhodobém používání vést k problémům s prokrvováním rukou a paží. STIHL proto vyvinul vysoce kvalitní antivibrační systém. U motorového nářadí s antivibračním systémem jsou v místě upevnění rukojetí vibrace, které vytváří motor a pracovní nástroj, významně snížené.

Kombipáčka
M-Tronic rozezná elektronicky studený a teplý start. Prostřednictvím kombipáčky je tak nastavována pouze jedna startovací pozice. Nemusíte ověřovat okamžitý provozní stav motoru a máte ihned k dispozici plný výkon i bezprostředně po provedeném studeném startu.

Kompenzátor
Kompenzátor STIHL, regulační systém v karburátoru, se stará o to, že i přes stoupající znečištění vzduchového filtru zůstává výkon motoru, kvalita výfukových zplodin a spotřeba paliva po delší dobu téměř konstantní. Teprve když dojde k citelnému poklesu výkonu, musí se vyčistit vzduchový filtr. Tak je možné pracovat velmi dlouho bez údržby.

Přihlášení

K provozování webových stránek používáme soubory cookies. Jak se soubory cookies nakládáme zjistíte kliknutím na tento odkaz více o souborech cookies.